Menu

Qeydiyyat Daxil ol
Mühərrikin hava süzgəcini yağlamaq lazımdırmı?

Mühərrikin hava süzgəcini yağlamaq lazımdırmı?

1583 29 04 2020

Avtomobil "təpikləməyə" başlayır, sönür və ümumiyyətlə, hərəkəti dayandırır

İnternetin hər yerdə olmasına baxmayaraq avtomobilin düzgün işləməsi haqqında məlumat tapmaq o qədər də asan deyil. Forumlar tez-tez birbaşa divanda əldə edilən fikir, mübahisələr və şəxsi təcrübə ilə doludur. Buna görə bəzən bir qəpiyə, hətta bir manata başa gəlməyən faydalı məlumatlar gəlir. Bu "ixtiralardan" biri haqqında daha ətraflı məlumat verəcəyik.

Bütün ölkə karantində olanda, koronavirus cəbhəsindən gələn məlumatları araşdırarkən xeyli boş vaxt meydana gəldi. Avtomobil birliklərindəki yazıları oxumamaqla və öz avtomobilinizə yeni bir hissə axtarmamaqla necə yaxşılaşdırmaq olar? Göründüyü kimi, qəribə olsa da, hava süzgəci ən məhşur “kəskin” məsələlərdən birinə çevrildi.

Hər şey salon süzgəcindən başladı, hansı ki, spirt və ya ağardıcı və hətta miramistin (dərman preparatı) ilə islatmaq təklif olunandan başladı. Sürücülər havanı necə təmizləmək barədə mübahisələrə başladılar. Hekayə əslində "saqqallı"dır, lakin heç bir fikir tapılmadı. Yaxşı, bunu anlamağa çalışaq.



 

Beləliklə, silindrlərə daxil olan havanı toz və zibildən təmizləmək üçün hava süzgəci lazımdır. Arakəsməni keçdikdən sonra hava birbaşa sobaya daxil olur, burada yanacaq ilə qarışır və mühərrikin işləməsi üçün lazım olan qarışığı yaradır. Hava kifayət deyilsə (məsələn, süzgəc tıxanmışsa), mühərrik boğulmağa başlayır. Süzgəc çıxarılsa, o zaman çirk silindrlərə daxil olur və bu, daxili yanma mühərrikinə düzəlməyəcək zərər verəcək. Bu, bir nəzəriyyədir.

Lakin təcrübəli mütəxəssislər, hava süzgəcinə bir az yağ əlavə etməyi, təmizlənmənin daha yaxşı olacağını və sonrakı dəyişdirməni asanlaşdıraraq süzgəc korpusunda yatan çirk miqdarının əhəmiyyətli dərəcədə azaldılacağını qeyd etdilər. Digər bir dəlil – tez-tez idman avtomobillərində və mühərrikli nəqliyyat vasitələrində istifadə olunan "sıfır müqavimət süzgəci" adlanır. Onlar da xüsusi yağla “müalicə” edilməlidir.

Yuxarıda göstərilən misalları birləşdirərək vəziyyəti alırıq: avtomobil sahibi yeni hava süzgəci alır, ona mühərrik yağı hopdurur və avtomobilindən partlayıcı dinamika gözləyir. Plana görə, belə bir əməliyyat Moskviçi Ferrariyə çevirməlidir. Təəssüf ki, hər şey tam tərsinə baş verir: avtomobil "təpikləməyə" başlayır, sönür və ümumiyyətlə, hərəkəti dayandırır.

Məsələ burasındadır ki, sürücünün süzgəcə tökdüyü yağ uduldu və mühərrikin silindrlərdə qəbul etdiyi hava miqdarını xeyli azaltdı. Az hava - çoxlu problem. Köhnə mühərriklər, məsələn, ZIL-də olanlar, daha az oksigen istehlak edir, aşağı gücləndirilmişdilər və buna görə də çox etibarlı idi. Heç kim həqiqətən yanacaq sərfiyyatı və səmərəliliyi, eləcə də ekologiya haqqında düşünməmişdir. Çətin şəraitdə işləyə biləcək ağır texnikaya ehtiyacımız var idi. Motosiklet və yarış avtomobilləri ilə də asan deyil: doğrudan da onların süzgəcləri yağla doyur, lakin süzgəc özü fərqli qurulur və müntəzəm qulluq tələb edir. Daim yuyulmalı və yenidən xüsusi yağla isladılmalıdır.

İslatma nəzəriyyəsinin lehinə yalnız bir həqiqət var: yapon şirkətlərinin çoxu - məsələn Nissan və Subaru - hava süzgəclərini həqiqətən yağla isladır, ancaq bunu konveyerdə xüsusi şəraitdə edir. Qarajda bənzər əməliyyatı etmək alınmaz: ya süzgəc quru qalacaq və ya hava axınını dayandıracaq.

Yeganə əlverişli və hərtərəfli düzgün həll yalnız orijinal "istehlak" materialları almaq və onların dəyişdirilmə rejiminə ciddi riayət etməkdir. Əks təqdirdə, mühərrik özü hava süzgəcini yağla islatmağa başlayacaqdır. Bu isə artıq çox pisdir - tam arakəsmədir.