Menu

Qeydiyyat Daxil ol
Rebrendinq: KIA niyə konsepsiyanı və firma stilini dəyişdi və müştərilərə bu dəyişiklər nə verəcək?

Rebrendinq: KIA niyə konsepsiyanı və firma stilini dəyişdi və müştərilərə bu dəyişiklər nə verəcək?

409 18 10 2021
Rebrendinq yalnız loqotip və daxili rənglərin dəyişdirilməsi deyil. Bu təşəbbüsün mahiyyəti daha dərindir. Keçmiş təcrübəyə və yeni reallıqlara əsaslanaraq şirkət tamamilə dəyişir. KIA, avtomobil istehsalına yanaşmasını dəyişdirmək qərarına gələn markalardan biridir və bu, şübhəsiz ki, müştərilərin anlayışına təsir edəcək. İndi onların fikri ilham verən hərəkətdədir.Köhnə KIA loqosunda oval bir çərçivə vardı. Şrift klassik idi. Hərflərin ətrafındakı ellips dünyanı və şirkətin qlobal bazarda möhkəm mövqeyini simvollaşdırdı. Bu forma məzmuna tam uyğundur, buna görə də Koreya markasının işarəsi şirkətin bütün tarixində praktiki olaraq dəyişməz qalması təəccüblü deyil. Ancaq 2021 -ci ildə KIA fərqli bir fikirlə gəldi. Mövcud loqotipin mahiyyəti insanlığı tərəqqiyə aparan hərəkətdədir. Buna görə dizaynerlər minimalist bir üslubdan və hərflərin pilləli bir əlaqəsindən istifadə etdilər. Simmetriya, ritm və yenilik elementlərini simvollaşdırır.KIA -nın yenilənmiş siyasəti markanın adi avtomobil istehsal sənayesinin ötəsinə keçməsinə imkan verir. Əlbəttə ki, keyfiyyətə hörmətlə yanaşma və müştəri ilə sıx qarşılıqlı əlaqə qalmaqdadır, lakin yeni modellər əvvəlki nəsillərdən fərqli olaraq qalacaq. Birincisi, şirkət tədricən daxili yanma mühərriklərindən imtina etməyi və elektrikli avtomobillərə keçməyi planlaşdırır. Bunun Azərbaycanda nə qədər tez görünəcəyi bilinmir, amma proses artıq Koreyada və qonşu Asiya ölkələrində başlayıb. Bundan əlavə, KIA, azərbaycanlı sürücülərin çox sevdiyi satış quruluşlarında yolsuzluq avtomobilləri və krossoverlərin payını artıracaqdır. İlk yenidən qurulan model Kia Cerato sedanı idi. Bu ilin sonuna qədər yeni emblem daha 11 modeldə görünəcək, qalan avtomobillər isə 2022-ci ildə yenidən markalanacaq. Təzə loqotipə sahib ilk tamamilə yeni model, gələcək nəsil Kia Sportage krossoveri olacaq: satışların başlanğıcı 2022-ci ilin ilk yarısına planlaşdırılır.Avtomobillər fərqli görünəcək. Ziddiyyətlərin birliyi ideyasına əsas qoyuldu. İndi dizaynerlər fərqli bir görünüş yaratmaq üçün əlaqələri və kontrastı kəsmək konsepsiyasını tətbiq edirlər. Əslində bu, avtomobillərin daha şık və idmana bənzəyəcəyi mənasına gəlir. Yaradıcılar təbiət hadisələrindən və bəşəriyyətin təkamülündən ilham aldıqları üçün yeni modellər daha rasional bir forma, böyük faralar və texnoloji bir "daxilə" sahib olacaq