Menu

Qeydiyyat Daxil ol
"Recall" termininin mənası nədir və avtomobillərin "geri çağırılması" necə baş verir?

"Recall" termininin mənası nədir və avtomobillərin "geri çağırılması" necə baş verir?

642 16 10 2020

Məlumatlı avtomobil həvəskarlarına iri avtomobil istehsalçıları tərəfindən xüsusi servis kampaniyası çərçivəsində tez-tez istifadə olunan "Recall" termini yaxşı tanışdır. Amma yəqin ki, az məlumatlı sürücülər də son zamanlar bəzi avtomobil şirkətləri tərəfindən elan olunan "Recall" haqqında məqalələri görməmiş deyillər. Qeyd etmək istərdik ki, bu termin bir çox hallarda "avtomobillərin geri çağırılması" kimi tərcümə olunur və, öz növbəsində, az məlumatlı oxucularda belə bir təəssürat yarana bilər ki, avtomobil konsernləri müəyyən avtomobilləri toplayıb onları istehsalçıya geri göndərir. Təbii ki, bu həqiqətə uyğun deyil. 

Bəs "Recall" terminin mənası nədir və hansı səbəblərdən bu elanlar verilir?
İş burasındadır ki, bir neçə avtomobildə oxşar nasazlıq aşkar olunduqda avtomobil istehsalçıları bu nasazlığın səbəbini araşdırır, səbəbin zavod qüsurunun nəticəsi olduğu halda istehsalçı "Recall" elan edir - bu, hətta mövcud nasazlığın digər avtomobillərdə yaranmasının nəzəri ehtimalını aradan qaldırmaq üçün nasazlıq aşkar olunmuş avtomobillə eyni zavodda, yaxud eyni dövrdə, və ya eyni ehtiyyat hissələrindən istifadə olunaraq istehsal olunmuş avtomobillərin ələvə yoxlanışı və ya müəyyən ehtiyat hissəsinin dəyişdirilməsi deməkdir. Geri çağırılma kampaniyaları yalnız regional diler mərkəzləri tərəfindən həyata keçirilə bilər. Bundan başqa qeyd etmək istərdik ki, geri çağırılma kampaniyası çərçivəsində avtomobillərdə görülən bütün işlər (lazımi ehtiyat hissələrinin dəyəri də daxil olmaqla) müştərilər üçün tamamilə ödənişsizdir.

Bugünkü gün ən səsli-küylü "geri çağırma" kampaniyası avtomobil təhlükəsizlik sistemlərinin ən iri istehsalçılarından biri olan "Takata" korporasiyasının adı ilə bağlıdır.  Bu kampaniyanın tələblərinə uyğun olaraq , dünyada təxminən 100 milyon avtomobildə müəyyən təhlükəsizlik yastığı dəyişdirilməli idi. "Takata" korporasiyasının zavodlarında istehsal olunan təhlükəsizlik yastıqları Toyota,  BMW, Nissan, Honda, Mazda, Fiat-Chrysler, Ford, Volkswagen və s. kimi böyük avtomobil istehsalçıları tərəfindən istifadə olunur. Müvafiq olaraq, bu "geri çağırılma" kampaniyası bütün bu böyük şirkətlərə təsir etmişdir.

Gördüyünüz kimi, "geri çağırılma"ların (eyni "Recall"ların) səbəbi kimi praktiki olaraq həmişə mümkün problem, nasazlıq terminlərindən istifadə olunur və bu da problemin 100% mövcudluğunu deyil, sadəcə olma ehtimalını nəzərdə tutur. Beləliklə də, istehsalçı istehlakçını bu nəzəri ehtimaldan qorumağa çalışır. Bununla da, avtomobillərin "geri çağırılması" avtomobil istehsalçılarının öz müştərilərinin maksimum qeydinə qaldığını təsdiq edən adi praktikaya çevrilib.